Společnost BDO získala podruhé v řadě ocenění Největší poradenská firma roku
Společnost BDO získala podruhé v řadě ocenění Největší poradenská firma roku
Je i nejžádanějším zaměstnavatelem
Poradenská společnost BDO získala ocenění Největší poradenská firma roku 2023. BDO získala titul, který je rámci soutěže Daňař & daňová firma roku udělovaný společnosti s nejvyššími tržbami na českém trhu, už podruhé v řadě. V uplynulém roce totiž zvýšila objem tržeb v Česku o více než 100 milionů korun na celkových 825 milionů. Kromě hlavní ceny si společnost odnesla prvenství také v kategorii největší zaměstnavatel a také nejžádanější zaměstnavatel v daních. To, že se společnosti daří přitahovat mladé talenty, dokazuje také ocenění Daňová naděje roku pro Jana Tučka z jihočeské kanceláře BDO.
„Výsledky letošního ročníku nás opravdu překvapily a mám z nich ohromnou radost. Nejvíce si cením těch kategorií, které přímo nesouvisejí s velikostí naší firmy. Přestože máme stovky zaměstnanců napříč celou republikou, stále se snažíme ve firmě udržovat rodinnou a otevřenou atmosféru. A fakt, že jsme nejžádanějším zaměstnavatelem, ukazuje, že se nám to daří. Se správnými lidmi je potom přirozeně snazší dosahovat také zdravého a rychlého růstu,“ říká Miroslav Jandečka, řídicí partner společnosti BDO Czech Republic s tím, že loňské tržby společnosti byly nejvyšší za 30 jejího působení v Česku.
Soutěž Daňař a Daňová firma roku se vyhlašuje již od roku 2010 a jedná se o jedinou soutěž tohoto typu v Česku. O titul největší poradenské společnosti se mohou ucházet společnosti působící v ČR, které poskytují služby v oblasti daní, účetnictví, auditu práva a dalších oblastí podnikového poradenství a zveřejňují tuzemské finanční výsledky.
BDO v ČR je ryze českou skupinou bez zahraničního kapitálu a aktuálně zaměstnává více než 600 odborníků, kteří se starají o klienty v 7 kancelářích po celé republice. Obsluhuje jak segment malých a středně velkých českých firem, tak velké koncerny a dceřiné společnosti mezinárodních korporací. V Česku rozvíjí portfolio svých služeb tak, aby byla schopná pružně reagovat na změny potřeb klientů. Využívá tak například nástroje inteligentní automatizace a zaměřuje se na chytré inovace, zvyšování odbornosti, kvality a efektivity svých služeb.