Tomáš Kubíček
Manažerské poradenství BDO pomáhá společnostem prosperovat a dosahovat kýženého růstu. Pracujeme společně s našimi klienty celým životním cyklem jednotlivých projektů, od strategie až po finální realizaci a implementaci.
Víte, proč u vás vaši zákazníci nakupují? Jsou spokojení? Znáte jejich share-of-wallet? Vrací se k vám pravidelně a doporučují vás nebo musíte řešit stížnosti? Rozumíte jejich digitálnímu chování?
Jedině nadšený zákazník je ten, který se k vám vrací a který vás při první příležitosti nevymění za konkurenci.
Ke správnému řízení zákaznické zkušenosti musíte vytvořit silnou a jasnou strategii zaměřenou na jen a pouze zákazníka, která kombinuje reálný svět s tím digitálním. Pomůžeme vám nahlédnout na vaše produkty a služby právě z pohledu zákazníka, připravíme návrh a následně zavedeme kroky, které podpoří jejich loajalitu k vám.
Agilní přístupy k řízení reflektují dnešní dobu – umožňují rychlý vývoj produktu či řešení a zároveň vysokou flexibilitu v průběhu přípravy.
Ačkoliv tento koncept vznikl v IT odvětví, jeho výhody využijete i při řízení různých projektů či procesů ve vaší společnosti. Výsledkem přechodu na agilní řízení bude rychlejší realizace, vyšší flexibilita a snížení nákladů.
Náš poradenský tým vás rád podpoří, ať už o zavedení tohoto konceptu pouze uvažujete nebo i v průběhu realizace. Vycházíme ze zavedených agilních přístupů SCRUM, XP, KANBAN, SPOTIFY SAFe, přičemž naše poradenství doplňujeme o praktické zkušenosti z mnoha oborů působení.